Black Vinyl
Marketing & Promotion - Drei brandneue offizielle Videos, die vor der VÖ des Albums veröffentlicht werden. - Gezielte und stark budgetierte Videokampagnen über Google Ads in der EU. - Gezielte und stark budgetierte Social-Media-gesponserte Beiträge für Vorbestellungen und Videos, die auf die GSA und den Rest der EU ausgerichtet sind. - Print-Magazin / Webzine-Werbekampagnen in allen wichtigen Outlets im April / Mai Print-Ausgaben mit großen Interviews und Soundcheck-Features auf Rock It, Legacy, Hardline Magazine. - Umfangreicher Newsletter-Versand an alle relevanten Medien. - EU-spezifische Werbekampagne für alle relevanten Medien.
In 2011, Swedish Hard Rock quintet Bullet joined Nuklear Blast. In 2012 "Full Pull" was the long-awaited successor to the celebrated "Highway Pirates" album. "Full Pull" sends us to hell at full throttle and lives up to its name. Bullet just put more of everything into their songs, and upgrade with more riffs, more energy, more diesel, more AC/DC, more accept and more heavy metal. With 'Midnight Oil', the super-casual title track, 'Running Away' including sexy handclaps, 'All Fired Up' from the old Young/Young school, 'Freeriding' with the ultimate join-in bass run and the final, cool on the Judas Priest wave surfing riff of 'Warriors', the album is just a lot of fun. A feast for every lover of the rough AC/DC-meets-Accept style of the Swedes. ROAR releases 2 super limited to 150 pieces worldwide, Black & Gold vinyl versions.